Aktualności

Jak pisać na stronie kancelarii, by było profesjonalnie, ale nie nudno?

Dla większości osób nie ma nic nudniejszego, niż prawniczy żargon. Jak więc pisać na stronie kancelarii prawnej? I co na ten temat mówi prawo? Pytanie na początek: czy kancelarię można reklamować? Nie można bezpośrednio reklamować usług prawniczych, to znaczy wywoływać w kimś, kto nie potrzebuje usług prawnych potrzeby, by iść do prawnika. Podobnie jak w […]

Chatboty, czyli jak usprawnić komunikację z klientem?

Na początek należałoby wyjaśnić, czym jest chatbot, ponieważ technologia jest nowa i niekoniecznie wszyscy wiedzą, z czym ona się wiąże. Chatbot to program komputerowy, który został wynaleziony w celu prowadzenia konwersacji z udziałem komputera. Za pomocą automatyzacji odpowiedzi naśladuje ludzkie zachowania i prowadzi konwersacje. Jest to przełom i okazja do absolutnego przebudowania komunikacji z klientem, […]

Twój sukces w rękach innych. Dlaczego warto współpracować z agencją marketingową?

Prowadząc biznes nierzadko wydaje nam się, że sami wszystko zrobimy najlepiej. W dużej mierze takie przekonanie jest błędne i zmniejsza tempo rozwoju firmy. Istnieją, bowiem takie zadania, do których realizacji potrzebna jest specjalistyczna wiedza i ściśle określone umiejętności. Wśród tego segmentu czynności są m.in. działania reklamowe. Zastanawiacie się, dlaczego warto współpracować z agencją marketingową? Mamy […]

Co powinna zawierać dobra strona internetowa?

Stronę internetową naszej firmy powinniśmy potraktować raczej jako narzędzie do zdobywania klientów, a nie jak wizytówkę. Obecnie posiadanie strony-wizytówki to trochę za mało. Skoro już przymierzasz się do założenia strony, to należy to zrobić tak, żeby była ona skutecznym narzędziem, sprzedażowym. Jak to osiągnąć? Przyjrzyjmy się. Nawigacja Jeśli klient się na naszej stronie pogubi, to […]

Jak sprzedawać usługi marketingowe?

Jak sprzedawać marketing? Oto jest pytanie, nad którym głowią się rzesze specjalistów do spraw handlu, pracujących w zaciszu biur świadczących usługi reklamowe.  Działania marketingowe to coś nienamacalnego, a jednocześnie bardzo istotnego w perspektywie rozwoju firmy. Jednak pozyskanie klienta to nie lada wzywanie, dlatego  przygotowaliśmy kilka wskazówek, jak sprzedawać usługi marketingowe. Język giętki sprzeda więcej Nie […]

Dlaczego nie warto kupować opinii na Tripadvisor?

Wierzyć czy nie wierzyć opiniom pod opisami hoteli? Temat zgodności z prawdą recenzji zamieszczanych w sieci, budzi wiele kontrowersji. Marki budując swoją widoczność online, starają się ją podbijać wartościami dodanymi do standardowego pozycjonowania SEO. Problem wiarygodności opinii w ostatnich latach odbił się szerokim echem na portalu Tripadvisor. Przykład kary nałożonej na włoską agencję oferującą recenzje […]

Reklama dla influencera, czyli jak budować swój wizerunek i zasięg

Media społecznościowe w znacznym stopniu wpłynęły na to jak w chwili obecnej wygląda reklama produktów i usług. Jeżeli ktoś chce dotrzeć ze swoimi produktami do szerokiego grona odbiorców musi zainwestować w influencer marketing. Kim jest influencer? Influencer, nazywany również Liderem Opinii, ma bardzo duży wpływ na inne osoby w kwestii podejmowania decyzji. Taką osobą może […]

Usuwanie negatywnych opinii na GoWork

Poszukiwanie pracy jest w dzisiejszych czasach łatwe. Zanim jednak złożymy papiery do danej firmy zastanawiamy się, czy dobrze robimy. Warto w sieci poszukać opinii o danym pracodawcy. Opinie na serwisie GoWork Do wyrażania opinii w obecnych czasach służą serwisy pracy, wśród których wyróżnia się GoWork. Z siedzibą w Warszawie skupia ponad 2,5 mln użytkowników, którzy […]

Szeptanka, czyli co

Plotka, informacja przekazywana szeptem – niezależnie od nazwy jaką jej nadamy zawsze ma jeden cel – wzbudzenie zainteresowania pewnymi wydarzeniami. Nic więc dziwnego, że w takim zachowaniu wielu marketerów zaczęło upatrywać szansę na prowadzenie skutecznych kampanii reklamowych. Marketing rekomendacji Zwany także marketingiem plotki ma na celu wzbudzenie zainteresowania potencjalnych klientów naszym produktem. To nic innego, […]

Kanibalizacja treści. Czego unikać przy budowie contentu na stronie

Kanibalizacja treści na stronach jest tematem, który jest bardzo rzadko poruszany. Jest to błąd, ponieważ doprowadzenie do takich zjawisk może niekorzystnie wpłynąć m.in. na widoczność naszej strony. Co za tym dalej idzie – o naszej marce nikt się nie dowie. Czym jest kanibalizacja treści? To moment kiedy na dane słowo, słowa kluczowe znajdują się dwie […]

Przewiń do góry