A PHP Error was encountered

Severity: Notice

Message: Only variable references should be returned by reference

Filename: core/Common.php

Line Number: 257

A PHP Error was encountered

Severity: Warning

Message: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /system/core/Exceptions.php:185)

Filename: libraries/Session.php

Line Number: 675

Najciekawsze artykuły na temat content marketingu, które musisz przeczytać [baza linków]

13 najciekawszych artykułów na temat content marketingu po polsku [baza linków]

2014-04-15 12:16:50

Porady

Poniżej wiedza, której nie musimy już wam przekazywać. Bo zrobili to inni, a my się z nią zgadzamy. Jako kuratorzy contentu, raz na kwartał robimy przegląd nowych treści w sieci nt. content i inbound marketingu i tu wam je przekazujemy, oszczędzając Wasz czas na search.

1. To content marketing wprawia w ruch machinę automatyzacji marketingu.
" Klient sam zdobywa 80% potrzebnych i interesujących go informacji za pomocą internetu, a dopiero na koniec nawiązuje dialog z sprzedawcą. Właśnie te zdobyte informacje, luźno określane jako „treści”, tworzą content marketing. Gdy tylko dana osoba wejdzie w interakcję z naszym contentem, należy użyć systemów typu marketing automation, przeznaczonych do stymulowania personalnego kontaktu ze sprzedawcą. Interakcja ta powoduje z góry zaprogramowaną reakcję systemu, w większości przypadków przekazując spersonalizowany e-mail."
http://poradnik.wfirma.pl/-to-content-marketing-wp...

2. Content marketing po polsku - czyli przykłady działań content marketingowych realizowanych przez Lidla, Ikeę, Intel.

"Treść jest królem, dystrybucja królową. Bo te wszystkie inicjatywy, projekty i kampanie nie miałyby większego sensu, jeśli nie zostałyby wsparte innymi kanałami komunikacji. Skądś przecież tych użytkowników należy ich wziąć, przekierować z innego medium. O tym też nie można zapominać, bo jeszcze jakiś czas temu wiele firm chciało mieć własne społecznościówki, ale zapominały potem o tym, że przecież userzy sami nie przyjdą. Skądś trzeba ich pozyskać. Czy to kampanią banerową, czy z Facebooka lub przez newsletter. Także content contentem, ale pozostałe kanały też są ważne, żeby stworzyć odpowiedni ekosystem wokół marki."
http://pijarukoksu.pl/content-marketing-polsku.htm...

3. 14 darmowych narzędzi wspierających content marketing
Awesome Screenshot to łatwa do zainstalowania wtyczka dla przeglądarki Chrome. Pozwala na wykonywanie trzech rodzajów screenshotów. Screen Capture - to z kolei narzędzia zamazywania, a Thing Link pozwala tworzyć interaktywne zdjęcia. Pod poniższym linkiem znajdziesz też wiele innych ciekawych narzędzi.
http://freshmail.pl/blog/wiedza-i-raporty/14-darmo...

4.
Wykorzystanie content marketingu do generowania leadów sprzedażowych - najpierw content, pobranie leadu, następnie follow-up.
"Użytkownicy aby pobrać e-booka zapisują się naszego newslettera. Zbieramy listę, osób, które są zainteresowane działaniami w mediach społecznościowych, którzy reprezentują szczegółowo określoną grupę docelową. Do obsługi tych działań wykorzystałem GetResponse. Korzystam z tego programu do email marketingu bo mają bardzo dobrze rozwinięty system wiadomości follow-up."
http://www.inbound-marketing.pl/2014/04/wykorzysta...

5. Dzięki marketingowi treści reklamodawca sugeruje, podpowiada, radzi, nigdy nie sprzedaje nachalnie.
"Opowieści są psychologicznym narzędziem, które pozwala nam zrozumieć otaczający świat i które wywołuje w nas odpowiednie reakcje. Skorostorytelling jest tak ważnym elementem życia i powstaje w oparciu o ludzkie opinie, firmy i organizacje muszą opowiadać historie o sobie samych."
http://www.forbes.pl/czas-na-rewolucje-w-reklamie-...

6. Niech żyje content, niech żyje kontekst!
"Kontekst – aspekt, który pozwala lepiej zrozumieć potrzeby użytkownika. Kontekst to szeroki zbiór czynników. Do najważniejszych z nich należą cele i intencje czytelnika, które w wielu wypadkach możemy skutecznie prognozować. Na bazie takich założeń tworzy się sieci powiązań treści kontekstowych, które pozwalają na skuteczne rekomendacje czy ułatwianie użytkownikowi wyboru dalszej ścieżki przeglądania serwisu."
http://www.marketingnews.pl/article.php?art=2495

7. 7 zasad content marketingu - czym jest zasada KISS i po co Ci plugin Wordpress.
"Zwracaj się do swoich czytelników bezpośrednio i pozwól się ze sobą zgodzić. Zadawaj pytania, dzięki którym każdy będzie mógł pogłębić wiedzę na temat tego o czym piszesz. Jeżeli wcześniej publikowałeś inne artykuły na podobne tematy – możesz się do nich odwołać.
Bądź uczciwy, ponieważ w ten sposób zdobędziesz zaufanie swoich przyszłych klientów. Nie pisz więc o właściwościach produktu czy usługi, które w rzeczywistości nie istnieją.
Obiecaj coś ważnego. To technika, która często jest wstępem do sprzedaży. Może to być np.:
  • gwarancja skuteczności
  • informacja o korzystnych warunkach umowy
  • USP (Unique Selling Proposition) związane z Twoim produktem"
http://sparkmedia.pl/7-zlotych-zasad-content-marke...

8. Content Marketing trendem 2014? Cztery istotne punkty, o których warto pamiętać. Postrzeganie, mobilność, jakość, zarządzanie contentem.

"Wszystkie znaki wskazują na to, iż w roku 2014 zdominują nas urządzenia mobilne. Wielce prawdopodobne jest również, że liczba użytkowników urządzeń mobilnych z dostępem do Internetu znacznie przekroczy liczbę osób korzystających z Internetu za pośrednictwem komputerów stacjonarnych i laptopów. "
http://www.whitepress.pl/content-marketing-polska/...

9. Trendy w content marketingu - podkreślenie magicznego składnika, ekskluzywnego otoczenia, innowacyjności, liczbowe nagłówki, kontrasty, rekomendacje, wartościowe informacje, ego bait, korzystanie z bieżących trendów, evergreeny, USP.
http://www.slideshare.net/InboundWaySMW2013/conten...






10. Content marketing działa długofalowo.
"Badania Doremus i Financial Times pokazują, że ponad 60% menedżerów wyższego szczebla czyta blogi, ogląda wideo online lub uczestniczy w serwisach takich jak LinkedIn. Content marketing nie przepala szybko budżetu marketingowego, jego zwrot z inwestycji trzeba mierzyć w dłuższym terminie. Nie traktuj go więc jak kampanii, daj mu pół roku, a nawet rok, i ciesz się 2-3x większym zwrotem z inwestycji, który ciągle będzie wzrastał."
http://szczepanjablonski.natemat.pl/55645,kontent-...

11. Czy agencja inbound marketingu jest potrzebna?
"Treść jest tworzona wewnętrznie w firmie, co więcej podlega globalnej strategii komunikacji i wpływ na nią jest ograniczony. Dodatkowo firma ma wizerunek eksperta i lidera w branży, oraz publikuje notki PR’owe i artykuły sponsorowane samodzielnie… Biorąc pod uwagę powyższe okoliczności, łatwo zauważyć, że część działań wchodzących standardowo w skład oferowanych na rynku kampanii Inbound Marketing, można, bądź trzeba przeprowadzić bez udziału agencji."

http://inboundmarketingnews.pl/agencja-inbound-mar...


12. Content marketing w serwisach turystycznych - Conflict Kitchen, Puszcza Kampinowska, Czech Tourism, Hotel Klimek i inni.
"Postawić możemy pytanie – czy content marketing to tylko domena wielkich marek i określonych branż? Nic bardziej mylnego.Postawić możemy pytanie – czy content marketing to tylko domena wielkich marek i określonych branż? Nic bardziej mylnego."
http://travelmarketing.pl/content-marketing-w-bran...

13. Jak dotrzeć do pacjentów doktora Google? Skupić się na content marketingu. Przykłady jak realizować działania content marketingowe w branży "zdrowie"

http://www.marketing-news.pl/theme.php?art=1671




Autor: Krzysztof Szczepaniak

POKAŻ WSZYSTKIE WPISY

Dlaczego content marketing się opłaca?

Buduje świadomość marki.
Dzięki content marketingowi twoja marka staje się bardziej autentyczna, pozwala się łatwiej znaleźć się w sieci i dać się zapamiętać!



Jest tańszy od tradycyjnej reklamy.

Należy do taktyk inbound, czyli tzw. marketingu przychodzącego – tu pozyskanie leadu jest niższe o 62% od zwykłej reklamy. Jest tańszy i skuteczniejszy niż SEO.


Buduje bazę klientów, traffic oraz sprzedaż.
Dzięki właściwym taktykom contentem można wpływać na każdy etap podejmowania decyzji o zakupie Twojego produktu.

Wiedza


    Stratego House z certyfikatem światowej organizacji Hub Spot

    Pragniemy pochwalić się, że jesteśmy jednymi z nielicznych w Polsce agencji posiadających prestiżowy...
    CZYTAJ WIĘCEJ

POKAŻ WSZYSTKIE WPISY


    Jak wykorzystać content marketing w działaniach b2b?

    Jak wykorzystać content marketing w działaniach b2b? W USA już 93 procenent menadżerów marketingu u...
    CZYTAJ WIĘCEJ

(c) copyright 2013-2014 by Stratego House. All rights reserved.

Google