Pierwsze w Polsce pakiety content marketingowe

2014-04-15 20:29:14

Trendy

Dostawca rozwiązań content marketingowych Stratego House uruchomił innowacyjną na polskim rynku usługę zamawiania treści promujących marki, produkty i firmy. Przez Internet można zamówić infografiki, animacje, artykuły prasowe, wpisy na blogi, whitepapers, benefits stories – w sumie około 20 form treści. Content wraz z analityką i promocją sprzedawany jest w formie pakietów. Dotychczas w ten sposób oferowane były wyłącznie usługi social media.

Materiały zostały podzielone na graficzno-tekstowe, tekstowe oraz materiały wideo. Oprócz możliwości zamawiania pojedynczych form contentu, istnieje możliwość zamawiania treści content marketingowych w pakietach.

Zachodni trend "treści na zamówienie" w Polsce

To nowość na polskim rynku, do tej pory firmy takie jak pkt.pl czy nazwa.pl oferowały w pakietach jedynie usługi social mediowe. Stratego House, dostawca rozwiązań content marketingowych jako pierwszy daje małym i średnim firmom możliwość wypromowania się poprzez content marketing.
Na Zachodzie serwisy oferujące content na zamówienie stają się coraz popularniejsze. Przykładowo ofertą taką mają serwisy www.scripted.com, www.writeraccess.com czy www.constant-content.com
Ceny pakietów w Stratego House zaczynają się od 800 zł. W najdroższym pakiecie w wysokości 10000 zł netto miesięcznie (możliwość podpisania umowy na próbę na trzy miesiące) uwzględnione zostało m.in. stworzenie 4 ebooków, 4 infografik, newslettera składającego się z 5 artykułów lub wysyłki sprzedażowej, strony docelowej tzw. landing page’a, pilnowanie aktualizacji na 5 serwisach społecznościowych, przygotowanie filmu animowanego o firmie, a także kampania reklamowa o wartości 800 zł.

Od generowania sprzedaży po utrzymanie klienta

Pakiety zostały przygotowane tak, aby uwzględnić cały proces promowania marki poprzez content – tj. od kreacji treści wraz z opracowaniem graficznym poprzez dystrybucję w social mediach i na blogach, aż po reklamę i analitykę tychże form contentu i ich prezentacji klientom w formie raportów. - Dziś odbiorcy oczekują od marek nie tylko rozmów o produktach i zabawnych memów, także informacji o tym jak te produkty powstają, czym tak naprawdę jest dla nich ich ulubiona marka. Dlatego działania w portalach społecznościowych powinny być elementem szerszej strategii marketingowo-redakcyjnej - twierdzą przedstawiciele Stratego House.

Content marketing, który ma podnosić sprzedaż

Content marketing oferowany przez Stratego House wykorzystuje filozofię inbound marketingu (ang. marketing przychodzący). Wśród ofert na rynku nie istniała do tej pory żadna zawierająca jakościowe treści content marketingowe, która wykorzystywałaby tego typu podejście. Inbound marketing to rodzaj promocji, która nastawiona jest na budowanie sprzedaży poprzez tzw. leady, czyli zdobywanie klientów zainteresowanych ofertą.
Ponadto firma posiadająca pakiet w Stratego House otrzymuje możliwość stałego kontaktu z content managerem. To także nowość na rynku. - Dotychczas firmy współpracowały z PR managerami, konsultantami strategicznymi czy teamami kreatywnymi, tymczasem rozwój mediów w internecie zmusza firmy do zatrudnienia content managerów - twierdzą przedstawiciele firmy.
Pomysł na nową usługę w Polsce wziął się m.in. z wieloletniej obserwacji rynku online, niskiej jakości treści na profilach firmowych w social mediach, zmian w algorytmach głównych graczy na rynku tj. Google i FB.

Tu znajdziesz ofertę pakietową:
http://strategohouse.pl/index.php/website/page/8-c...

Autor: Krzysztof Szczepaniak

POKAŻ WSZYSTKIE WPISY

Dlaczego content marketing się opłaca?

Buduje świadomość marki.
Dzięki content marketingowi twoja marka staje się bardziej autentyczna, pozwala się łatwiej znaleźć się w sieci i dać się zapamiętać!



Jest tańszy od tradycyjnej reklamy.

Należy do taktyk inbound, czyli tzw. marketingu przychodzącego – tu pozyskanie leadu jest niższe o 62% od zwykłej reklamy. Jest tańszy i skuteczniejszy niż SEO.


Buduje bazę klientów, traffic oraz sprzedaż.
Dzięki właściwym taktykom contentem można wpływać na każdy etap podejmowania decyzji o zakupie Twojego produktu.

Wiedza


    Stratego House z certyfikatem światowej organizacji Hub Spot

    Pragniemy pochwalić się, że jesteśmy jednymi z nielicznych w Polsce agencji posiadających prestiżowy...
    CZYTAJ WIĘCEJ

POKAŻ WSZYSTKIE WPISY


    Jak wykorzystać content marketing w działaniach b2b?

    Jak wykorzystać content marketing w działaniach b2b? W USA już 93 procenent menadżerów marketingu u...
    CZYTAJ WIĘCEJ

(c) copyright 2013-2014 by Stratego House. All rights reserved.

Google