Szef redakcji content marketerów

Krzysztof Szczepaniak

Chief Content Officer
k.szczepaniak@startegopartners.pl

Ma 35 lat i blisko 20-letnie doświadczenie w mediach. Redaktor i dziennikarz. Pracował m.in. jako redaktor działu Kraj w tygodniku Przekrój, redaktor naczelny kilku tytułów Point Group (obecnie wydawca "Wprost"). Był również m.in. dziennikarzem BBC Polska, Polskiego Radia Bis, Presserwisu, o2.pl, miesięcznika LOT-u Kaleidoscope. Jest autorem setek materiałów dla marek z zakresu custom publishing m.in dla PKO BP, Orange'a, Plusa, Wyborowej, LOT-u, Pioneera TFI, PGE, Hortexu, Adidasa, Grycana, Simple i Ministerstwa Skarbu.
Uważa, że trafne pytania są tym, co najlepiej przybliża do zrozumienia każdego problemu i skutecznej realizacji każdego projektu. Słowa kluczowe, które go opisują: dziennikarstwo wizualne i bazodanowe, procesowe podejście do budowy marek, kontent i kontekst marketing, myślenie procesowe i analityczne, slow media.





Formularz kontaktowy

Nazwa firmy

Twoja www

Email

Telefon

Wiadomość

Wiedza


    Stratego House z certyfikatem światowej organizacji Hub Spot

    Pragniemy pochwalić się, że jesteśmy jednymi z nielicznych w Polsce agencji posiadających prestiżowy...
    CZYTAJ WIĘCEJ

POKAŻ WSZYSTKIE WPISY


    Jak wykorzystać content marketing w działaniach b2b?

    Jak wykorzystać content marketing w działaniach b2b? W USA już 93 procenent menadżerów marketingu u...
    CZYTAJ WIĘCEJ

(c) copyright 2013-2014 by Stratego House. All rights reserved.

Google