Aktualności

Czy warto usuwać negatywne komentarze w social mediach?

Negatywne komentarze w social mediach to nieunikniony element prowadzenia działalności online. Niezależnie od tego, czy zarządzamy osobistym profilem, firmowym kontem czy stroną publiczną, prędzej czy później zetkniemy się z krytycznymi opiniami. W takim momencie pojawia się dylemat: czy warto usuwać negatywne komentarze? Z jednej strony mogą one zaszkodzić wizerunkowi, z drugiej – ignorowanie lub usuwanie […]

Ile może kosztować pozycjonowanie?

Ile może kosztować pozycjonowanie? W dzisiejszej cyfrowej erze, obecność w Internecie stała się nieodzownym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Aby przyciągnąć uwagę potencjalnych klientów i wyprzedzić konkurencję, nie wystarczy już tylko posiadanie atrakcyjnej strony internetowej. Kluczowe jest, aby strona była widoczna w wynikach wyszukiwarek, takich jak Google. Tutaj właśnie pojawia się pozycjonowanie, znane również jako […]

Kto powinien zająć się marketingiem szeptanym?

Kto powinien zająć się marketingiem szeptanym? W świecie marketingu, w którym konkurencja jest zaciekła, a uwaga konsumentów jest coraz trudniejsza do zdobycia, strategie promocyjne muszą ewoluować i dostosowywać się do zmieniających się warunków rynkowych. Wśród tych strategii, marketing szeptany odgrywa coraz ważniejszą rolę, stając się niekwestionowanym liderem w sposobach dotarcia do klientów. Jest to forma […]

Czym jest marketing afiliacyjny?

W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym, gdzie konkurencja o uwagę konsumentów jest intensywna, przedsiębiorstwa poszukują innowacyjnych strategii marketingowych, aby dotrzeć do swojej grupy docelowej i zwiększyć sprzedaż. Jednym z efektywnych narzędzi, które zdobyło ogromną popularność, jest marketing afiliacyjny. Ta dynamiczna strategia nie tylko umożliwia firmom zwiększenie swojej widoczności, ale także otwiera drzwi do współpracy z różnorodnymi […]

Promocja na Instagramie – na co zwrócić uwagę?

Każdego dnia setki milionów ludzi na całym świecie korzysta z platformy społecznościowej, jaką jest Instagram, przeglądając wstawione zdjęcia czy filmiki i lajkując je lub komentując. Z kanału tego korzystają najczęściej osoby w wieku 18-35 lat i to oni są najbardziej podatni na działania marketingowe i po prostu kupują produkty, które zobaczą na Instagramie. Jeżeli więc […]

Czym jest marketing lokalny?

Co to jest marketing lokalny i czy warto go stosować? Czasami zdarza się, że przedsiębiorstwa nawet te małe lokalne postanawiają działać na rynku krajowym bądź nawet globalnym. Rozwiązanie to niekoniecznie jest prawidłowe, ponieważ może zdarzyć się tak, że przy nie przyniesie ono żadnych efektów. Dlaczego? Ponieważ małe firmy rywalizując z dużymi graczami na rynku mogą […]

Czym jest influencer marketing?

Influencer marketing stał się w ostatnim czasie bardzo popularną formą na promocję wykorzystywaną przez wiele przedsiębiorstw. Powodem tego jest wzrost zainteresowania i popularności twórców internetowych, którzy za pośrednictwem mediów społecznościowych kontaktują się ze swoimi odbiorcami i nawiązują z nimi trwałą relację. Zwykle zyskują oni sławę poprzez udzielanie się w Internecie, a ich działalność może mieć […]

Najważniejsze zasady storytellingu

Storytelling co to takiego? Jakie są najważniejsze zasady storytellingu? To, że wartościowe treści są bardzo cenne i przynoszą wiele korzyści, już praktycznie wie każdy. Warto jednak zwrócić uwagę, że człowiek uwielbia czytać historię i często wpływają one na jego emocje. Historie będą też przyciągały uwagę słuchacze, a także zapadały w jego głowie na pewien czas. […]

Jak tworzyć teksty sprzedażowe?

Teksty sprzedażowe są bardzo dobrym sposobem na zwiększenie zysków firmy i docierania do jej odbiorców z jeszcze lepszym skutkiem. Pisanie tekstów sprzedażowych nie jest łatwe, jednak może przynosić bardzo dobre efekty, w trakcie ich pisania należy pamiętać o tym, że mają one trafić do klienta, dlatego też bardzo ważne jest, by poznać jego oczekiwania i […]

Czym jest content marketing?

Marketing nie polega tylko na tworzeniu reklam i chwytliwych haseł czy sloganów. Oczywiście to także jest częścią pracy osób zajmujących się marketingiem, jednak jest to także content marketing, który polega na budowaniu relacji z klientem, po to by móc zdobyć jego zaufanie i lojalność. Tworzenie treści zdecydowanie ułatwia to zadanie, treści te muszą jednak być […]

Przewiń do góry