Media społecznościowe stanowią obecnie coś znacznie więcej niż tylko serwisy zrzeszające określone społeczności. Reklama firmy w social mediach staje się powoli podstawą wszelkich działań marketingowych. Dlaczego taki sposób promocji cieszy się tak dużą popularnością? Poniżej spróbujemy odpowiedzieć na to pytanie. Marketingowa siła Internetu Początkowo media społecznościowe były niepozornymi serwisami, służącymi do integrowania się konkretnych społeczności. […]
Czy pozycjonowanie strony jest konieczne?
Wielu przedsiębiorców posiadających własną witrynę internetową (która stała się już standardem funkcjonowania współczesnych firm) zastanawia się, czy pozycjonowanie strony jest konieczne? Spróbujemy rozwiać wątpliwości w tym zakresie, rzucając nieco więcej światła na wciąż tajemniczo brzmiące pozycjonowanie. Co to jest pozycjonowanie? Najogólniej pozycjonowanie (określanie w skrócie SEO od nazwy Search Engine Optimization) można określić jako ogół […]
MAC, czyli smart marketing & alternative communication
Nie da się ukryć, że upowszechnienie się Internetu i smartfonów zmieniło oblicze marketingu. Do tej pory bazował on raczej na reklamach telewizyjnych, billboardach i ulotkach. Obecnie w dużym stopniu przeniósł się do sieci, a marketingowcy musieli poszukać alternatywnych sposobów komunikacji. Alternatywna komunikacja w zastosowaniu Alternative communication to pojęcie, które obejmuje wszystkie nowoczesne sposoby komunikacji. Oznacza […]
Jak wyróżnić sklep internetowy na tle konkurencji?
W e-commerce nie ma miejsca na przeciętność. W tym świecie, żeby odnieść sukces trzeba się wyróżnić. Jak to zrobić? Jest kilka sposobów, żeby zdeklasować konkurencję w walce o klientów. Przytoczymy najbardziej efektywne metody uzyskania przewagi w świecie online. Dobra cena, to na pewno niska cena? Jedną z najpopularniejszych metod konkurowania w świecie online jest wojna […]
Marketing w Internecie
Internet to narzędzie, które wykorzystywane jest obecnie w wielu sferach życiowych. Osoby, które chcą zaistnieć na rynku muszą dostrzec jaki potencjał drzemie w sieci, ponieważ to tam ludzie obecnie poszukują informacji odnośnie produktów i usług. Marketing internetowy to narzędzie, które każdy przedsiębiorca musi poznać. Marketing internetowy – pojęcie A więc, marketing internetowy polega na wykorzystywaniu […]
Znaczenie logo w marketingu
Logo to podstawowy element, o którym należy pomyśleć przy tworzeniu swoje własnej marki. Tak naprawdę nie ma znaczenia czy chodzi o mały lokalny biznes, czy międzynarodową korporację. Chodzi o znak, który pozwoli wyróżnić się na rynku. Jakie dokładnie znaczenie ma logo? O czym należy pamiętać podczas jego projektowania? Na te i inne pytania znajdziesz odpowiedź […]
Czy związki zawodowe potrzebują marketingu?
Coraz częściej słyszy się o intensywnie działających związkach zawodowych. W Polsce jest ich obecnie zarejestrowanych ponad 7,5 tysiąca. Pracownicy chętnie dołączają do tego typu ugrupowań, ponieważ ich zadaniem jest bronić praw zrzeszonych w nim pracowników. Jednak czy sama pozytywna idea wystarczy by przyciągnąć odpowiednią ilość osób do zgromadzenia? Czy jednak warto zainwestować w odpowiednie formy marketingu by reklamować związki […]
Trendy w marketingu na nadchodzący rok
Nie ma sensu ukrywać, że rok 2020 był dla świata wyzwaniem. Przyniósł globalną pandemię, która zachwiała naszym poczuciem bezpieczeństwa, ekonomią, wielu ludzi pozbawiła kontaktu z bliskimi, inni musieli walczyć o życie. Był to rok trudny, ale również był czasem solidarności międzyludzkiej, próby sił, sprawdzenia się w sytuacjach niecodziennych. Dla wielu przedsiębiorców był to czas wyrzeczeń […]
Alternative communication – co to takiego i jak wykorzystać do promocji marek?
Upowszechnienie się Internetu, a zwłaszcza social mediów, wymusiło stworzenie zupełnie nowego podejścia do działań promocyjnych. Z jednej strony daje to zupełnie nowe możliwości, z drugiej stawia ogromne wyzwania. Czym tak naprawdę jest alternative communication i jak można to rozumieć w kontekście promocji marek? Alternative communication – co to jest? W zasadzie termin alternative communication początkowo […]
Zwiększ popularność swojego bloga w 5 krokach
Blogi zaczęły być bardzo ważnym elementem marketingu w sieci. Są najważniejszym narzędziem dla osób, które chcą stworzyć własną markę osobistą, czasami na ich założenie decydują się osoby, które chcą pisać o swojej pasji i dzielić się tym z innymi. Co zrobić, jeśli na blogu nie ma nowych wejść i liczba czytelników nie rośnie? Podpowiadamy, jak […]