Jak usunąć komentarze z Instagrama?

Media społecznościowe to potęga. Twierdzenie, że bez ich pomocy da się zbudować świadomość odnośnie produktów i usług, jest błędne. Kto chce zaistnieć musi mieć jedno lub nawet dwa konta społecznościowe marki.

Kampanie marketingowe na Instagramie

Instagram to serwis społecznościowy, który powstał w 2010 roku. Głównym zamierzeniem jego powstania było umożliwienie użytkownikom edycję zdjęć i filmów. Dzięki swoim działaniom można było je publikować w serwisach społecznościowych. 2 lata później Facebook wykupił za około 1 mld USD cały serwis. Dzisiaj oba te serwisy służą nie tylko do publikowania zdjęć i możliwości nawiązania kontaktów pomiędzy różnymi osobami. Umożliwiają one promowanie swoich produktów oraz usług.

instagram marketing

Konto na Instagramie pozwala na zwiększenie ruchu organicznego o 100%. Szacuje się, że Facebook podnosi ten ruch tylko o 3%. Instagram pomaga podnieść widoczność danej marki. Dzięki udostępnianym grafikom klienci będą bardziej skłonni do tego, aby wejść w interakcję z daną marką. Obraz przemawia do nas lepiej niż przydługa treść.

Komentarze na Instagramie

Dając ludziom dostęp do swojego profilu na takim serwisie społecznościowym dajemy im okazję do wypowiadania się pod zdjęciami naszych produktów. O ile na Facebook’u można oceniać daną firmę na profilu ogólnym, o tyle Instagram pozwala tylko na komentowanie poszczególnych postów. Tak, jako marka będziemy nastawiać się tylko i wyłącznie na komentarze pozytywne. Jednak nie zapominajmy o tym, że skoro żaden człowiek nie jest w stanie wszystkim dogodzić, tak również będzie z markami. Żadna firma nie zadowoli w pełni swoich klientów. Na naszych kontach pojawią się komentarze negatywne.

Jak usunąć negatywne komentarze z Instagrama?

W takich momentach wiele osób kasuje negatywne komentarze. Jak to zrobić? W bardzo prosty sposób. Otóż należy dotknąć ikony “chmurki” pod zdjęciem lub pod dowolnym komentarzem. Nastęnie należy przesunąć w lewo na komentarzu (wersja na iPhone) lub dotknąć komentarza, którego chce się usunąć i go przytrzymać (wersja Android). Ostatni krok to dotknięcie ikony kosza na śmieci (obie wersje).

Można usuwać tylko i wyłącznie własne komentarze napisane pod własnym zdjęciem lub postem innych osób. Czyjeś komentarze można tylko wtedy usunąć, jeżeli są one napisane pod naszym zdjęciem.

Usuwanie komentarzy przydaje się również wtedy, kiedy działamy pod wpływem impulsu – zanim pomyślimy, to coś napiszemy.

Czy warto usuwać negatywne komentarze?

Zanim jednak usuniemy komentarz negatywny lub też jakikolwiek inny z profilu strony naszej firmy – zastanówmy się dwa razy. Dlaczego? Ponieważ w sieci nic nie ginie. Nawet, jeżeli pozbędziemy się dowodów naszej winy, to i tak będzie to zauważalne i ktoś będzie w stanie wyłapać nasz błąd.

Jakie komentarze można usuwać? Hejt w najczystszej postaci. Jeżeli ktoś ewidentnie kieruje w stronę naszej marki krzywdzące słowa nie mając na to żadnej podstawy – mamy prawo do działania. Hejt niestety w ostatnich czasach jest dość powszechną praktyką, z którą walczy wielu administratorów strony.

Jeżeli jednak jakiś klient, czy też nawet większa grupa odbiorców wytyka nam błędy, które ma podparte dowodami – nie starajmy się nic kasować, ponieważ jeszcze bardziej sobie zaszkodzimy. Zamiast kasować reagujmy. Odpowiadajmy, nie pozostawajmy bierni wobec kłopotów, jakie mają nasi klienci. Widząc naszą zdecydowana reakcję mającą na celu pomoc klientom – będziemy postrzegani lepiej. Nie każdy z nas jest człowiekiem idealnym. Nie każda marka ma stuprocentową jakość produktów. Warto czasem przyznać się do błędów, niż chować głowę w piasek. Nie tylko nie stracimy w ten sposób zaufania klientów, którzy się na nas zawiedli. Pomoże nam to przyciągnąć zaufanie większego grona klientów, którzy będą wiedzieć, że dbamy o nich również po dokonaniu zakupów.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]
Jak usunąć komentarze z Instagrama?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Przewiń do góry